Reklamaatiot ja takuu
Annamme tuotteillemme kahden vuoden takuun. Takaamme, että saamasi tuotteet ovat toimitettaessa virheettömiä. Mikäli kuitenkin saat vahingoittuneen tuotteen, ota meihin yhteyttä ja kuvaile yksityiskohtaisesti, mikä on vialla. Hyväksytyn reklamaation yhteydessä maksamme palautuksen postikulut.
Seuraavia syitä ei hyväksytä takuun tai reklamoinnin yhteydessä:
- Itseaiheutetut vahingot
- Tuotteen huono hoito tai huolto
- Käytöstä aiheutuva kuluminen
- Tuotteen tavallisesta poikkeava käyttäminen
- Hoito- ja huolto-ohjeiden laiminlyönti
Reklamaatioiden käsittelyssä sovelletaan Kuluttajansuojalakia. Lukeaksesi lakia koskevista rajoituksista ja säännöistä käy osoitteessa www.kuluttajavirasto.fi. Mahdollisissa kiistatilanteissa noudatamme Ruotsin Yleisen kuluttajavalituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämnden) suosituksia.
Näin teet reklamaation:
Ota yhteyttä heti, kun huomaat virheen, sähköpostitse info@getpersonal.fi.
Jos virheen todistamiseen tarvitaan kuvia, on parasta ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse ja liittää kuvat. Kun lähetät meille sähköpostia, kuvaile virhe ja ilmoita myös asiakkaan nimi ja tilausnumero.
Kun olet ottanut meihin yhteyttä, autamme sinua edelleen asiassa.